loading...
دانلودآهنگ جدید, مدل لباس, مانتو, عکس
377
ففن

آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 765 پنجشنبه 17 مرداد 1392 نظرات (0)

اس ام اس شهریور 92
sms shahrivare



تو شعر و شور باران شمالی

دل انگیزی سراپا شور و حالی

به شالیزار قلبم باش باران

که می سوزد دلم از خشکسالی



اس ام اس شهریور92

sms shahrivare



نذار که سفره دلت پیش غریبه وا بشه

این بغض نشکسته باید سهم خود خدا بشه



اس ام اس شهریور92
sms shahrivare



همه می گن آسمون آبیه اما من می گم قهوه ایه

چون چشم های تو آسمون منه



اس ام اس شهریور92
sms shahrivare

  

کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید




اس ام اس شهریور92
sms shahrivare



عمریست که ویران شده ام

ساکت و سرد و پریشان شده ام

تا تو آیی و مرا دریابی

من اسیر شب طوفان شده ام



اس ام اس شهریور92
sms shahrivare



دوثت دارم رو با (ث) نوشتم

تا بدونی ثانیه ها را به امید دیدارت طی می کنم



اس ام اس شهریور92
sms shahrivare



به زندانی گفتن از تو تنهاتر کیست ؟

گفت کسی که دلش زندانی دیگریست



اس ام اس شهریور92
sms shahrivare



باز امشب غزلی کنج دلم زندانی است

 آسمان شب بی حوصله ام طوفانی است

هیچ کس تلخی لبخند مرا درک نکرد

 های های دل دیوانه من پنهانی است



اس ام اس شهریور92
sms shahrivare



لای خاطرات تلخم یاد تو همیشه شیرین

 تا ابد فکر تو هستم نازنین رفیق دیرین



اس ام اس شهریور92

sms shahrivare



زندگی کردن من مردن تدریجی بود

 آنچه جان کند تنم

 عمر حسابش کردم



اس ام اس شهریور92

sms shahrivare



ما خانه به دوشان غم سیلاب نداریم



اس ام اس شهریور92

sms shahrivare

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
این سایت باهدف تفریحی و سرگرمی|تفریح وسرگرمی|گالری عکس|بیوگرافی بازیگران|دانلودآهنگ|اس ام اس|رمان|کلیپ های تصویری|عکس های بازیگران|عکس ها|رمان|جدیدترین راه اندازی شده است
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • سایت تفریح وسرگرمی رزپاتوق
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1872
  • کل نظرات : 343
  • افراد آنلاین : 40
  • تعداد اعضا : 891
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 515
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 3,165
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 14,184
  • بازدید ماه : 14,184
  • بازدید سال : 400,100
  • بازدید کلی : 5,634,103